✔ Akkoord

Veelgestelde vragen

Algemene informatie

-----------------------------------------

Wat is OneDayOnly?
OneDayOnly heeft elke dag nieuwe aanbiedingen met kortingen die kunnen oplopen tot wel 80%. Dit lukt doordat we bij de leverancier in een keer een grote hoeveelheid van het product afnemen, waardoor we grote kortingen kunnen bedingen. OneDayOnly verkoopt veelal kwaliteitsproducten van diverse A-merken.

Hoe gaat dat in zijn werk?
Elke dag vindt u onze nieuwste aanbieding in de NRC. Bovendien versturen wij dagelijks om 09:00 uur de nieuwste aanbiedingen via een nieuwsbrief. Wanneer u zich inschrijft, ontvangt u per mail alle nieuwe aanbiedingen in een duidelijk overzicht. U kunt een grote variëteit van producten en diensten verwachten zoals wijnen, kleding, huishoudelijke apparatuur, boeken, gadgets, reizen en nog veel meer! Een aanbieding is minimaal 24 uur lang te koop, maar let op! Als er veel klanten bestellen, kan het zijn dat we uitverkocht raken want de beschikbaarheid is soms beperkt. Bekijk ook onze uitleg: hoe werkt het?

Wat voor producten  biedt  OneDayOnly aan?
Veelal opvallende trendy producten of juist producten die uw leven net ietsje makkelijker maken! U kunt een enorme variëteit van producten verwachten in categorieën zoals films, tassen, koffers, huishoudelijke apparatuur, keukenartikelen, draagbare elektronica en diverse gadgets. Ook bieden wij elke week een fantastische wijnaanbieding aan en verschillende reizen.

Mis vanaf nu nooit meer een aanbieding en schrijf u in op onze dagelijkse nieuwsbrief.

Kan ik een dag later nog bestellen?
Als u de aanbieding hebt gemist, kunt u niet meer bestellen. OneDayOnly is geen voorraadhoudende webshop en hierdoor kunnen wij u na afloop van de aanbieding niet meer bedienen. Zodra de verkoop afgelopen is, kopen we de door u gekochte artikelen bij onze leveranciers. Om teleurstelling te voorkomen, raden we u dan ook aan om OneDayOnly iedere dag te blijven volgen via de nieuwsbrief.

Wat is de OneDayOnly Uitverkoop?
Eens in de zoveel tijd organiseren we de grote OneDayOnly Uitverkoop. Dit is een periode van ongeveer een paar dagen waarin we een breed assortiment tegen dumpprijzen aanbieden. We bieden het beste van de afgelopen dagaanbiedingen, maar ook speciale uitverkoopaanbiedingen!

reizen.onedayonly.nl
OneDayOnly werkt samen met Bookunited om u elke week opnieuw de beste reisaanbiedingen aan te bieden. Heeft u vragen over een reisaanbieding of een boeking dan kunt u contact opnemen met het reizenteam via onedayonly.nl@bookunited.com of telefonisch via 088 - 033 1516. Voor vragen over producten zoals de boeken en wijnen, neemt u contact op via 088 - 572 01 11 en klantenservice@onedayonly.nl.

Ik heb een opmerking/klacht over de dienstverlening van OneDayOnly en/of over producten
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze dienstverlening of over aangeschafte artikelen, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Gebruik het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Bestellen en betalen

-----------------------------------------

 

Hoe kan ik bestellen?
Via de website van OneDayOnly kunt u het product bestellen door op de button “in winkelwagen” te klikken. Vervolgens verschijnt het winkelmandje waar u het aantal te bestellen producten nog kunt aanpassen. Vul het gewenste aantal in en klik op "update." Op deze pagina ziet u nogmaals de verkoopprijs en de eventuele verzendkosten. Wanneer alles in orde is, klikt u op ‘verder met bestellen’.

Accountpagina
Op de accountpagina kunt u kiezen tussen “bestellen zonder account” of u kunt inloggen met een bestaand account . Wanneer u nog geen account hebt, kunt u dit aanmaken door te kiezen voor de optie: “bestellen en account aanmaken”. Er wordt dan automatisch een nieuw account aangemaakt zodra de bestelling is afgerond. Wij raden u aan om altijd een account aan te maken zodat u bij een nieuwe aankoop in de webshop sneller kunt bestellen en inzicht hebt in bestellingen uit het verleden.

Als u al een account hebt aangemaakt in het verleden, kunt u inloggen met uw gegevens. Vervolgens zijn uw gegevens al bekend én ingevuld in het bestelformulier en kunt u met nog meer gemak bestellen.

Zodra u uw keuze heeft gemaakt, verschijnt de pagina waar u uw adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres dient  in te vullen. Alle velden met een rood sterretje dienen ingevuld te zijn alvorens verder te gaan. Kies vervolgens uw gewenste betaalmethode en ga naar de afrekenpagina. Wij willen u vragen om alle gegevens goed te controleren alvorens verder te gaan! Een foutief ingevuld adres zorgt namelijk voor afleverproblemen. Aan de rechterkant kunt u continu uw bestelling controleren.

Afwijkend afleveradres?
Mocht u een afwijkend afleveradres hebben, kunt u dit aangeven door te kiezen voor de optie “ander verzendadres”.

Zakelijke bestellingen
Als u een zakelijke bestelling wilt plaatsen, is het belangrijk dat u de bedrijfsnaam invult. De bedrijfsnaam zal op de orderbevestiging worden geplaatst, inclusief de pakbon zodat u de BTW kunt terugvorderen aangezien deze netjes is uitgesplitst.

Welke betaalwijzen zijn er mogelijk?
U kunt uit verschillende betaalwijzen kiezen om uw producten af te rekenen. Via iDEAL, credit card, PayPal of uitgestelde machtiging. De credit card betalingen en iDEAL transacties vinden plaats via onze paymentprovider Mollie, een gerenommeerd bedrijf gespecialiseerd in het veilig afhandelen van internet betalingen. Betalingen met PayPal vinden plaats via de website van PayPal. In de meeste gevallen is het mogelijk om via uitgestelde machtiging te betalen. Als dat mogelijk is, wordt dat in de bestelprocedure aangegeven. Bij bestellingen van 100 euro of meer kunt u sowieso alleen via iDEAL, creditcard of PayPal betalen.

Is dit veilig?
De transacties die worden verricht op OneDayOnly, worden verzorgd door de gerenommeerde betaaldienstenleverancier Mollie. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen

Betalen met iDEAL
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven om met iDEAL te betalen. Na de bank geselecteerd te hebben, wordt u doorgeleid naar de site van uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • U heeft controle en overzicht op de betaling. iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank en Rabobank

Betalen met creditcard
Als u kiest voor betalen met credit card selecteert u Visa of MasterCard. Vervolgens kunt u het creditcardnummer en de vervaldatum invullen. Let er op dat u exact de naam overneemt zoals die op de kaart vermeld staat. Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat u direct weet of de betaling wel of niet wordt goedgekeurd.

Let op: uit veiligheidsoverwegingen worden alleen CreditCard betalingen vanuit Nederland en België toegestaan.

3D Secure en SecureCode voor creditcards

3-D Secure bestaat uit de programma’s Verified by Visa en MasterCard® SecureCode™. Deze programma’s maken het betalen op internet een stuk veiliger. Door middel van een geheim wachtwoord zorgt u ervoor dat alleen ú op het internet aankopen kunt doen met úw creditcard. Dit geheime wachtwoord kunt u zelf instellen bij uw eenmalige registratie.

Om uw internetbetalingen zo veilig mogelijk te laten verlopen, dient u via Verified by Visa of MasterCard® SecureCode™ te gaan betalen. U kunt het vergelijken met het nieuwe betalen met chip en pincode in een fysieke winkel.

Bent u de 3-D Secure code vergeten? Neem dan contact op met uw bank. 

PayPal
Bij OneDayOnly kunt u betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kunt u gebruiken als uw digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar u uw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. U hoeft niet langer uw creditcardgegevens te onthouden of naar uw random reader te zoeken. Het enige wat u nodig heeft is uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van PayPal kun je meer informatie vinden.

Hoe kunt u betalen met PayPal bij OneDayOnly?

  • Leg een product in je winkelmandje en klik op bestellen.
  • Kies bij de stap 'betaalwijze' voor PayPal.
  • U wordt doorgestuurd naar de website van PayPal.
  • Log in met uw PayPal account.
  • Bevestig de betaling.

Achteraf betaling

Indien u achteraf wenst te betalen, kiest u bij het afrekenen voor de optie uitgestelde machtiging of wanneer die optie bij het afrekenen niet getoond wordt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik zelf een afleveradres kiezen?
Uiteraard kunt u zelf beslissen waar u uw bestelling wilt ontvangen. In het bestelproces kunt u zowel een factuuradres als een afleveradres invullen. Wanneer u overdag niet thuis bent, kunt u bijvoorbeeld kiezen om uw bestelling op uw werk af te laten leveren, bij een familielid of een kennis. Controleer altijd nauwkeurig of uw adres volledig is ingevuld en compleet is. Dat voorkomt problemen bij het afleveren en langere levertijden. Let op! Wanneer u kiest om een bestelling op uw werk af te laten leveren, zorg dan dat ook de naam van het bedrijf bij het afleveradres wordt vermeld!

Hoeveel verzendkosten worden er gerekend?
Producten die door de brievenbus passen hebben over het algemeen een tarief van € 1,95 per order. Voor de producten die niet door de brievenbus passen geldt veelal een verzendkosten € 5,95. Verzendkosten kunnen echter variëren wanneer er bijvoorbeeld meer logistieke handelingen worden verricht en/of zwaardere producten worden verstuurd. Verzendkosten worden altijd per order in rekening gebracht en zijn duidelijk zichtbaar in de omschrijving van de deal.

Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Bestellingen met een verzendadres in het buitenland worden niet in behandeling genomen. Levering kan alleen geschieden op een afleveradres in Nederland.

Is de prijs inclusief BTW?
De genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Wanneer er verzendkosten in rekening wordt gebracht staat dit vermeld bij de aanbieding en tijdens het bestellen wordt dit ook duidelijk getoond.

Prijzen onder voorbehoud
De prijzen zoals vermeld in advertenties in de krant, in e-mailnieuwsbrieven en social media zoals Twitter en Facebook, en de prijzen op deze website zijn onder voorbehoud van wijzigingen of correcties.

 


Bezorging

-----------------------------------------

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op de orderbevestiging staat een indicatie van de levertijd vermeld. Doordat wij samenwerken met een fulfilment partner (S&H Fulfilment BV te Moerdijk) kunnen wij over het algemeen leveren met een levertijd tussen de 5 en 7 werkdagen na de dag van bestelling.

Onze bezorgdiensten PostNL en DHL bieden de mogelijkheid om uw bestelling te traceren middels een Track & Trace code wanneer uw bestelling is aangemeld en klaar staat voor verzending. De Track & Trace code wordt gemaild zodra het pakket daadwerkelijk bij L is de betreffende bezorgdienst is aangemeld. Wanneer u nog geen code hebt ontvangen, betekent dit dat de producten nog niet binnen zijn bij ons verzendhuis. Wij kunnen geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Nadat uw bestelling is geplaatst, kunt u het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Als u overdag niet thuis bent dan kunt u het pakketje misschien wel beter bij een familielid of op uw werk laten bezorgen.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
We beschikken niet over een afhaallocatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u de track & trace code van uw bestelling, zodat u precies kunt zien waar uw bestelling zich bevindt en wanneer deze bij u zal worden afgeleverd. Wanneer u nog geen track & trace code in uw bezit hebt, betekent dit dat de producten nog niet binnen zijn gekomen bij ons verzendhuis of nog niet verzendklaar zijn gemaakt. Wanneer er vertraging optreedt, trachten wij klanten tijdig te informeren over de vertraging en levertijd.

Wat gebeurt er met de bezorging van mijn pakket als ik niet thuis ben?
Wanneer er niemand aanwezig is op het moment van de afleveringpoging, dan zal de bezorgdienst het pakket proberen aan te bieden bij uw buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wanneer het pakket niet bezorgd kan worden bij de buren, probeert men het op een later tijdstip een tweede keer.

Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, en de verzending is geschied via PostNL, dan kunt u binnen drie weken de zending op het Postkantoor van PostNL afhalen bij u in de buurt.

 

 

Vragen

-----------------------------------------

 

Ik heb een vraag over het product
Wij kunnen vaak geen inhoudelijke vragen beantwoorden over de producten. Bij de aangeboden producten staat veelal uitgebreide productinformatie. Mocht u meer informatie over het product willen, neemt u dan gerust op met onze klantenservice. Wij zullen uw vraag in overleg met de leveranciers en productexperts, zo snel mogelijk beantwoorden.

Ik heb een vraag over mijn bestelling en/of betaling
Voor vragen over bestellingen en/of betalingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice: tel. 088-5720111.  E-mail: klantenservice@onedayonly.nl

Mijn klacht is niet naar behoren behandeld
U kunt in dat geval uw klacht/geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

 

 

Retourneren

-----------------------------------------

 

14 dagen bedenktermijn
Bij OneDayOnly hebt u een bedenktijd van 14 dagen en kunt u een artikel nog aan ons retourneren. U kunt:

i. binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding retourneren, of
ii. binnen 14 dagen na ontvangst ons van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.

Het is van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk).

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij u retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Meld via een e-mail naar klantenservice@onedayonly.nl of eens schriftelijke kennisgeving aan 'OneDayOnly Klantenservice, Postbus 20528, 1011KS Amsterdam' dat u een artikel retour wilt sturen. Ook kunt u per post of e-mail het standaardformulier voor herroeping verzenden. Indien u dit wenst, kunt u de reden van retourneren vermelden. Ook kunt u gebruik maken van het herroepingsformulier van Thuiswinkel. Klik hier om deze te downloaden.
  2. U ontvangt via e-mail een retournummer en bevestiging van uw verzoek.
  3. U ontvangt instructies voor de verzending van het artikel.
  4. Het artikel dient binnen 14 dagen vanaf de herroeping geretourneerd te zijn.
  5. Na ontvangst van uw zending, stuurt OneDayOnly een ontvangstbevestiging via e-mail .
  6. Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief de eventuele oorspronkelijke verzendkosten en transactiekosten, zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) terug op uw rekening.

Let op! Niet alle artikelen kunnen geretourneerd worden. Zie de uitzonderingen op de herroepingperiode voor een overzicht van uitgesloten artikelen.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:

  • Makkelijk kopieerbare producten die onverzegeld niet retourneerbaar zijn, zoals games, dvd's en cd's
  • Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken
  • Diensten betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding, te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode. Dit zijn reizen, evenementen, tickets etc.

Hebt u het verkeerde product of kleur ontvangen en hebt u een vraag over ruilen? Neem dan contact op met onze klantenservice middels e-mail naar klantenservice@onedayonly.nl. Wij helpen u graag verder.

Kosten in geval van herroeping
Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor eigen rekening. Aangezien u bij ons al hebt afgerekend voor uw aankoop, maken wij uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst het totale aankoopbedrag over op uw rekening. Hierin zitten ook de kosten voor de verzending naar uw adres in verrekend, evenals eventueel betaalde transactiekosten.

Gevolgen van waardevermindering bij teruggave

Bij waardevermindering van het geretourneerde artikel kan door OneDayOnly worden besloten een deel van of het gehele bedrag niet te crediteren (terug te storten). Waardevermindering van een artikel treedt op wanneer bij het retourneren van het artikel blijkt dat het beschadigd is of duidelijk is dat het meer gedragen is dan noodzakelijk voor passen / beoordelen.

Mocht er bij retourneren een waardevermindering van het artikel optreden, dan wordt u hierover via de e-mail geïnformeerd.

Is uw artikel defect? Lees dan hieronder verder.

 

 

Garantie en defecten

-----------------------------------------

 

Garantietermijn
OneDayOnly.nl leeft de conformiteitseis uit de Wet Consumentenkoop na. Wij staan voor deugdelijke producten. U mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht uw product defect raken, dan kunt u op ons rekenen. OneDayOnly conformeert zich aan de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. In artikel 10 van onze Algemene Voorwaarden vindt u informatie over garantie.

 

Defect bij ontvangst
Indien je product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice tel. 088-5720111. E-mail: klantenservice@onedayonly.nl. We zullen proberen zo snel mogelijk het product te vervangen of te laten repareren. We zorgen voor een goede oplossing.

 

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen we u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen we uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. - Meld via een e-mail naar klantenservice@onedayonly.nl  dat u een artikel retour wilt sturen. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, adres, ordernummer en banknummer (in geval van restitutie).
  2. - U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  3. - U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  4. - Na ontvangst van uw zending, stuurt OneDayOnly.nl een ontvangstbevestiging via e-mail.
  5. - We onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk).

Kosten
Indien uw product defect is, kunt u het product retour sturen. De kosten die u hiervoor maakt, krijgt u teruggestort op uw rekening. De verzending kost u dus niets. OneDayOnly.nl draagt tevens de kosten van de retourzending in geval van reparatie of vervanging van het desbetreffende product.

 

 

Reizen

-----------------------------------------

OneDayOnly.nl biedt in samenwerking met Bookunited verschillende reisaanbiedingen aan. Denk aan een fietsvakantie, een aantal dagen welness of een all-inclusive reis naar een mooie stad. Wanneer u zich inschrijft op onze nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van het nieuwste aanbod.

 

Contact
Voor vragen over onze reizen kunt u per mail contact opnemen via onedayonly@bookunited.com of telefonisch via het speciale nummer 088 033 1234. De reisspecialisten van Bookunited helpen je zo goed mogelijk.

 

Kan ik na het boeken nog mijn reservering wijzigen?
Dit zal per geval verschillen. Het is is afhankelijk van de periode tot de aankomstdatum en het hotel bijvoorbeeld. Wij zullen er alles aan doen om je wensen te realiseren maar zijn gebonden aan de mogelijkheden die de partners bieden. Houd rekening met eventuele administratiekosten van € 19,95 welke we altijd van tevoren zullen melden.



Is het mogelijk extra bedden op de kamer te plaatsen?
Vaak wel maar we zullen dit altijd moeten informeren bij het specifieke hotel. Bij vragen neemt u dan ook contact op via onedayonly@bookunited.com.

 

Wanneer is mijn reservering definitief?
Je boeking is definitief zodra je in het boekingsproces op de button "nu boeken" klikt.

 

Hoe/wanneer ontvang ik de bevestiging/factuur/voucher van mijn reservering?
Wanneer je boekt, ontvang je de volgende documenten:

 

- Een automatische bevestiging. Deze ontvang je direct na je internetreservering op het e-mailadres van de boeker.
- Een reisovereenkomst/factuur. Indien de accommodatie beschikbaar is, sturen wij je binnen 24 uur de reisovereenkomst/factuur per e-mail.
- Een voucher. Na ontvangst van je betaling sturen wij de voucher per e-mail. Wanneer je niet over een e-mailadres beschikt of wanneer er zaken zoals een concertticket of entreebewijs meegestuurd dienen te worden, wordt de voucher per post aan je verstuurd.



Ik heb geen bevestiging/voucher/factuur ontvangen?
Het kan voorkomen dat de e-mail met de bevestiging/voucher/factuur in je spamfolder terecht is gekomen. Om te voorkomen dat er berichten van in je spamfolder terechtkomen kan je het beste het e-mailadres onedayonly@bookunited.com aan je adresboek van je e-mailprogramma toevoegen. Indien je binnen 24 uur alsnog geen documenten kan terugvinden neem dan alsjeblieft contact op met ons Callcenter.

 

Kan ik mijn reservering annuleren?
Annuleren is afhankelijk van de datum waarop je hebt geboekt en de datum van aankomst in het hotel, daarnaast geldt dat bij bepaalde aanbiedingen en acties er specifieke annuleringsvoorwaarden gelden. Op de hotelpagina worden de annuleringskosten duidelijk vermeld. De reserveringskosten worden altijd in rekening gebracht voor de administratieve verwerking.



Welke kosten zijn er aan het annuleren verbonden?
Eventuele annuleringskosten en de hoogte daarvan zijn per situatie verschillend. De algemene annuleringsvoorwaarden kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden art. 17. Indien er specifieke annuleringsvoorwaarden zijn worden die vermeld op de hotelpagina tijdens het boekingsproces.

 


Wanneer kan ik telefonisch de reisspecialisten bereiken?
7 dagen per week 09:00 - 23:00 uur.

 


Kan ik ook vervoer en/of vliegtickets boeken?
Dat verschilt per deal. Als er een vervoer bij inbegrepen is, staat dat er duidelijk bij. Bij een deal van alleen losse overnachtingen kan dit niet bijgeboekt worden.

 

Prijzen

  • De prijzen van de hotels zijn op onze website evenals in onze advertenties in Euro en per persoon op basis van een tweepersoonskamer.
  • Sommige accommodaties vragen toeristenbelasting en/of servicekosten. Voor hotels geldt dat de toeristenbelasting en/of servicekosten altijd ter plaatse in het hotel dient te worden voldaan.
  • OneDayOnly brengt per boeking € 19,95 reserveringskosten in rekening.

 

Waarom is een kamer voor 1 persoon net zo duur als voor 2 personen?
Veel hotels hebben geen aparte eenpersoonskamers. Indien je alleen op een kamer wil verblijven, krijg je in de meeste gevallen een tweepersoonskamer. Omdat een hotel deze kamer ook aan twee personen had kunnen verhuren, wordt er een toeslag berekend. Zodoende betaal je in de meeste gevallen (bijna) hetzelfde bedrag voor een 1-persoonskamer bezet met 1 persoon als een 2-persoonskamer bezet met 2 personen. Dit betreft dus geen toeslag van OneDayOnly.

 

Wanneer gelden er kinderkortingen?
Kinderkortingen worden bij acties (lees: actiedeals) specifiek vermeld, bij het overige aanbod zit de eventuele kinderkorting reeds in de prijs verwerkt. Hier geldt dus dat je voor alle personen incl. kinderen de prijs per persoon betaald. Kortom je krijgt de korting wel maar ziet het niet apart vermeld. Wij doen er alles aan om je de allerlaagste prijs aan te bieden en deze zo helder en transparant mogelijk te presenteren zonder ingewikkelde berekeningen.



Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Voor klachten m.b.t. de hotels bemiddelen wij voor je, maar wij zijn niet aansprakelijk op enigerlei wijze. Klachten kan je schriftelijk bij ons indienen via onedayonly@bookunited.com.

 

Wat is de OneDayOutlet?

-----------------------------------------

 

De OneDayOutlet maakt onderdeel uit van onze dagaanbiedingen webwinkels OneDayOnly. Hier vindt je producten die in het verleden zijn aangeboden in één van deze shops, maar dan nóg goedkoper! Het komt namelijk voor dat we een paar stuks overhouden van een product. We zijn dan in staat om op een later moment, het restant hiervan goedkoper aan te bieden.

 

Miliasso Verdeca Puglia IGT 2017 Prachtige Italiaan van inheemse druif
Miliasso Verdeca Puglia IGT 2017
  • van 9,98
  • korting 40%
  • voor 5,99
De Nieuwe Kerk Amsterdam 600 jaar geschiedenis in woord en beeld
De Nieuwe Kerk Amsterdam
  • voor 14,95